fbpx

PROGRAM SMART HRBP

CERTYFIKOWANY PROGRAM ROZWOJU HR BUSINESS PARTNERA© obejmuje 3 niezależne programy nauki zakończonej uzyskaniem dyplomu Szkoły HR Business Partner na każdym poziomie. Program dodatkowo przygotowuje do uzyskania certyfikacji w Polskim Stowarzyszeniu HR Business Partner współpracującym z The European Association for People Management (EAPM), organizacją tworzącą system certyfikatów w obszarze HR w całej Europie. Po zakończeniu programu Smart HR Business Partner możesz przystąpić do testu online i otrzymać certyfikat Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner (poziom I).

ico1
I. SMART CERTIFIED HR BUSINESS PARTNER – SC HRBP

Celem programu jest przygotowanie uczestników do objęcia roli i zadań HR Business Partnera w organizacji. Uczestnicy zapoznają się z modelem HRBP, kompetencjami HR Business Partnera oraz kluczowymi procesami personalnymi, mającymi wpływ na efektywność działań firmy. Program przygotowuje do uzyskania I poziomu certyfikacji w Polskim Stowarzyszeniu HR Business Partner.

Prowadzimy również szkolenia dla firm i działów personalnych z obszaru HR i zarządzania.
Interesuje Cię program rozwoju HRBP dla firmy? Zadzwoń, przygotujemy dedykowaną ofertę Akademii HR Business Partnera nowość 2020!

SESJA 1: Rola HR Business Partnera w nowoczesnej organizacji. Strategia personalna, kluczowe kompetencje i wyzwania HR w zmiennych warunkach rynkowych.

Sesja pierwsza poświęcona będzie zagadnieniom stanowiącym podstawy zrozumienia roli HR Business Partnera w organizacji. Omówimy najnowsze badania, trendy i tendencje rozwoju branży HR w Polsce i na świecie. Wdrożymy model HRBP do firmy wraz z zakresem zadań, jakimi powinien się zająć HR Business Partner w organizacji. Zdefiniujemy niezbędne kompetencje jakie powinien posiadać HRBP w dynamicznie zmieniającym się świecie VUCA i Covid-19.

Kluczowe pytania:

  • Jakie kompetencje powinien posiadać HR Business Partner?
  • Jaka jest zasadnicza różnica w pracy HRBP od pracy HR-u?
  • Co jest zadaniem strategicznego i operacyjnego HR?
  • Czym tak naprawdę powinien zajmować się HR Business Partner w organizacji?
  • Kto jest klientem zewnętrznym i wewnętrznym HR Business Partnera?
  • Jak wdrożyć model HRBP i przygotować organizację na nowe zadania HR Business Partnera?

SESJA 2: HR jako strategiczny partner biznesowy. Organizacja pracy i trudne sytuacje we współpracy z kadrą kierowniczą. Budowanie autorytetu i pozycji HR Business Partnera. 

Wypracowanie odpowiednich standardów relacji we współpracy z kadrą kierowniczą to podstawowe działanie HR Business Partnera. Zasadnicze znaczenie ma otwarta i szczera komunikacja, która pozwala budować skuteczne zespoły, wpływać na zaangażowanie pracowników i efektywnie rozwijać ich potencjał. Dobre, autentyczne relacje w firmach stają się obecnie źródłem przewagi konkurencyjnej. Nie ma wątpliwości, że HR Business Partner, żeby skutecznie wspierać klientów wewnętrznych i zewnętrznych, powinien być ekspertem swojej organizacji. Sesja druga to esencja wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego oraz czynników mających wpływ na efektywność działania firmy.

Kluczowe pytania:

  • Jak zbudować silną pozycję partnera biznesowego we współpracy z kadrą kierowniczą?
  • Jak zrozumieć problemy menedżerów i realnie wnosić wartość biznesową do organizacji?
  • Jak dać wsparcie menedżerom w budowaniu autentycznego przywództwa opartego na wartościach firmy i kulturze organizacyjnej?
  • Jak rozwijać samodzielność liderów w zarządzaniu?
  • Co to znaczy być asertywnym w biznesie?
  • Jaką wiedzę biznesową o organizacji powinien posiadać HR Business Partner?

SESJA 3: DNA organizacji. Kultura, wartości i employer branding. Analiza działań wizerunkowych firmy. Jak stworzyć silną markę pracodawcy?

Sesja trzecia poświęcona jest w całości zagadnieniom związanym z budowaniem wizerunku wiarygodnego pracodawcy. Zajmiemy się takimi zagadnieniami jak employer branding, candidate experience.
Podczas szkolenia nauczymy w jaki sposób dbać o relacje z potencjalnymi i obecnymi pracownikami zgodnie z nurtem human2human.

Kluczowe pytania:

  • Dlaczego tak ważne jest budowanie wizerunku wiarygodnego pracodawcy na rynku pracownika?
  • W jaki sposób zaplanować procesy wspierające budowanie relacji z pracownikiem?
  • Kto powinien być zaangażowany w employee experience i czy to tylko „problem” HR-u?

SESJA 4: Efektywna komunikacja wewnętrzna w organizacji. Zasady pracy i budowanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.

Zasadnicze znaczenie w pracy HR ma znajomość wszystkich procesów personalnych i roli jaką w nich odgrywa HR Business Partner. Komunikacja wewnętrzna odgrywa w nich kluczową rolę. Podczas sesji czwartej  przedstawimy zasady pracy w budowaniu świadomych relacji biznesowych.

Kluczowe pytania:

  • Jak powinien być prawidłowo zbudowany proces komunikacji wewnętrznej w organizacji?
  • Kogo zaangażować i jakie narzędzia wykorzystać, aby jak najlepiej wdrożyć kulturę otwartej komunikacji?
  • Jak budować efektywne relacje biznesowe?
  • Jak przekazywać informacje trudne w kryzysowych sytuacjach?
  • Jak konstruować narzędzia służące pomiarowi przekazywanych informacji?

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Szkoła HRBP - logo OK biale-01

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Szkoła HRBP - logo OK biale-01

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: 502 054 243 email: kontakt@hrmasters.pl